ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΣΟΥ

Υπηρεσία βαθμονόμησης και έλεγχος μετρήσεων

Hilti calibration service

Προσφέρουμε μια υπηρεσία βαθμονόμησης για τη δοκιμή και αναπροσαρμογή των μετρητικών εργαλείων Hilti, η οποία περιλαμβάνει:

  • Αποστασιόμετρα laser
  • Περιστροφικά laser
  • Lasers πολλαπλών σημείων
  • Συστήματα ανίχνευσης σκυροδέματος     

Τα εργαλεία Hilti είναι σχεδιασμένα για να είναι όργανα υψηλής ακρίβειας. Ωστόσο, μερικές φορές η ακρίβειά τους μπορεί να επηρεαστεί από δύσκολες συνθήκες, όπως η ακατάλληλη αποθήκευση, οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας ή η κακομεταχείριση. Με την πάροδο του χρόνου η ακρίβεια μπορεί, επίσης, να επηρεαστεί από επίπονες συνθήκες καθημερινής χρήσης.

Συνιστούμε, λοιπόν, να ρυθμίζεις τακτικά τα εργαλεία σου, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.

Σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως χρειαστεί να βαθμονομείς τα εργαλεία σου συχνότερα, γι 'αυτό έλεγξε με βάση τη δική σου Εσωτερική Πολιτική Ποιότητας αυτό που χρειάζεσαι και που συνάδει με τους εσωτερικούς ελέγχους της εταιρείας σου.

Σου συνιστούμε επίσης να δοκιμάζεις τακτικά τα εργαλεία σου, ιδιαίτερα πριν από κρίσιμες εργασίες μέτρησης και αν τα εργαλεία σου έχουν καταπονηθεί.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό μπορείς να βρεις στις Οδηγίες Λειτουργίας του εργαλείου σου.

υπηρεσίες τριών σταδίων:

Επαλήθευση της ακρίβειας

Συγκρίνουμε την ακρίβεια του εργαλείου σας με την ακρίβεια που ορίζεται από τις "προδιαγραφές του κατασκευαστή" στο εγχειρίδιο χρήσης του.

Ρύθμιση, καθαρισμός και σέρβις

Αν το εργαλείο αποκλίνει από τις αρχικές του προδιαγραφές, διορθώνουμε τη στάθμη λέιζερ ή τον ανιχνευτή για να επανέλθουν πάλι ακριβή.

Καθαρίζουμε επίσης το εργαλείο και ελέγχουμε αν λειτουργεί σωστά πριν σου το επιστρέψουμε.

Τεκμηρίωση

Σου δίνουμε επίσης μια γραπτή αναφορά, αναφέροντας τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε για τις εισερχόμενες και εξερχόμενες τιμές δοκιμής. Σου παρέχουμε επίσης Πιστοποιητικό Σέρβις που επιβεβαιώνει ότι το εργαλείο συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή του.

ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 17025

Έχε υπόψη σου ότι η διαδικασία επαλήθευσης της Hilti δεν είναι διαπιστευμένη σύμφωνα με το πρότυπο ISO 17025 ή οποιοδήποτε άλλο πρότυπο πιστοποίησης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τα εργαστήρια βαθμονόμησης.

Ανάτρεξε στη δική σου Εσωτερική Πολιτική Ποιότητας για να ελέγξεις αν απαιτείται βαθμονόμηση σύμφωνα με ένα πρότυπο όπως το ISO 17025.

Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινώνησε με την τοπική ομάδα της Hilti.

Επικοινωνία

ΒΑΘΜΟΝΟΜΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ Q & A

Γιατί πρέπει να βαθμονομήσω τα εργαλεία μου?

Τα εργαλεία Hilti είναι σχεδιασμένα να είναι όργανα υψηλής ακρίβειας, αλλά μπορούν να υποστούν βλάβες και να είναι ανακριβή λόγω εξωτερικών παραγόντων όπως οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, η πίεση του αέρα, οι ακατάλληλες συνθήκες αποθήκευσης ή η επίπονη χρήση.

Πόσο συχνά χρειάζεται να βαθμονομώ τα εργαλεία μου Hilti?

Συνιστούμε τακτικά, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο. Παρακαλούμε να ελέγξεις με βάση τη δική σου Εσωτερική Πολιτική Ποιότητας για να δεις τι είναι αυτό που συνάδει με τις εσωτερικές ανάγκες της εταιρείας σου.

Σου συνιστούμε επίσης να δοκιμάζεις τακτικά τα εργαλεία σου, ιδιαίτερα πριν από κρίσιμες εργασίες μέτρησης και αν ένα εργαλείο έχει καταπονηθεί. Επίσης, πριν από τη χρήση, διάβασε τις Οδηγίες Λειτουργίας του εργαλείου.

Ποια πιστοποίηση βαθμονόμησης έχει η Hilti?

Δεν έχουμε πιστοποιηθεί σύμφωνα με το πρότυπο ISO 17025.

Έλεγξε με βάση την Εσωτερική Πολιτική Ποιότητας της εταιρείας σου για να δεις ποιο επίπεδο βαθμονόμησης χρειάζεσαι.

Με ποιον επικοινωνώ για βαθμονόμηση?

Επικοινώνησε με τον τεχνικό πωλήσεων που σε εξυπηρετεί ή κάλεσε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Hilti στο 2102880600.